Jag vet att hela staden vill ha dig.


Som ni ser på bilderna här över så är jag nu, precis som resten av Sverige ägare av en one piece. Fast den är oäkta, för att förtydliga det hela. Jag har nämnligen varit sugen, eftersom att vi ska iväg till Polen med kyrkan, which means 8 timmar på en buss + 5 timmar på en båt. Ni förstår kanske varför jag ska packa ner min fina sparkdräkt. Nå, vad har jag haft för mig denna dag? Vaknade lite försent och kollade på några avsnitt oth. Sen stack jag och mamma iväg till boländerna där jag införskaffade mig sparkdräktisen. Sen tog vi ett varv på IKEA, så svenskt som det kan bli. Sen åkte vi hem och då möttes vi av Melkus med familj. Har umgåts med honom hela kvällen, min lilla pluttus. Nu sitter jag i min säng och har precis shufflat igång spått-i-fy. Kvällen ser bra ut; 30 grader i februari, alcatraz och one tree hill.
Imorgon väntar skolan, BAJS PÅ DIG DINA DUMMA SAK.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0