I'm on my way, bitch I'm coming.

Siter ni äntligen i bilen på väg hem pch vi har precis kommit on i östhammar så det är ca 40 min kvar sen är kag hemma och kan slänga mig i min säng och bara gosa ner mig under täcket ha fest på tumblah och käka godis och ladda min mongo telefon och sitta och nörda framför min dator, fangirla till tusen och bara vara hemma! Åhh ibland finns det inget bättre än att vara hemma i sin egen säng! Haha jag är en sän tönt, but im damn proud of it! Juste blev tyvärr inget med emma idag men vi ska ju träffas på valborg så då får jag se hennes, fridas och hannas söta små ansikten igen! Nu ska jag njuta av solen och den vackra vägen hem! /Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0