I'm By Myself If I'm Not With You

Vackra barn!
Drog på en 5 km spring tur med pappa vi kom hem runt halv 6 då vi fixade wook. Har sen dess typ suttit här på min stol och bajsat. Har inte haft ett skit för mig, ärligt talat. Och jag kom på att det här inlägget är jäkligt onödigt men jag skriver ändå! Jaha  nu då? Jo juste, fick just reda på att killarna snart skulle komma hit för att börja spela in deras nya platta och fatta glad jag blev!? Lyckorus x876543234567 typ. Bombade frida och hanna med sms, bombade twitter och typ sitter här och pissar på mig för att jag är så jäkla glad! Åhh om ni bara kunde se flinet på mian läppar nu asså, HAHAHAHAHA. Nej nu ska jag lägga ner här va... Ha en bra fredagskväll allihopa! =) /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0