I'll Pay The Bills With This Guitar, We'll Have It Good, I Swear.

destroy what destroys you.A girl who loves the fashion and Paris.♥Without you, I'd be miserable at best
Fyller ut inlägget med lite bilder här också. Vad har hänt sen sist då? Jo jag lyckades till slut ta mig ner men det blev dock ingen frukost. Pappa och Edvin hade precis kommit hem och frågade om jag skulle med ut på en cykeltur. Jag föreslog dock att vi skulle ut till jaktkojan, men nej. Ingen lyssnar på mig så... HAha nej, men följde med på en cykeltur och det gjorde även Elias. Vi cyklade i förväg och åkte sedan hem, eehehe. Vi fixade ihop lite mat till oss. Satte oss sedan i hans rum och körde MW3 i nån timme sådär. Sen vart det mat igen och nu ligger jag bara här i min säng med Ed Sheeran i hörlurarna och tänker på livet, snackar lite smått med frida, skriver lite osv.
Ska ta och åtregå till det nu så hejsvejs! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0