I thought you were okay.


Halloj! Onsdag idag, veckans värsta dag! Men denna onsdag har inte vart så jobbig faktiskt. Den har gått ovanligt fort. Skrev matteprov imorse, skrev jobintervjuer på So:n, svarvade på slöjden och pratade på franskan. Sen cyklade jag hem och gjorde iordning mackor till migsjälv. Sen satte jag mig ner och skrev ihop ett klagobrev på en av våra lärare som ska lämnas till rektorn. Sitter förtillfället och lyssnar på Cher Lloyd och ska sätta igång med So läxan. Sen ska jag äta sushiiiii och sen iväg och dansa lite street. På bilderna här över ser ni även min mat och våra läxor förtillfället, ORKAR INTE!!! Men har väl inte så mycket mer att säga, så vi hörs väl när vi hörs.
/Frida

Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

Stolt jag blir över att du lyssnar på Cher Lloyd älskling :D ♥

2012-04-25 @ 22:56:51
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0