Glad påsk!


Påskafton idag! Så härligt!! Vaknade vid 11 tiden av ett sms från Emma, gick upp och möttes av en glad mamma. Hon tog min hand och log jätte finurligt. Och sen gick hon in i sitt sovrum och sa; Titta vad påskharen har lämnat till dig!!! Och där låg 200 kronor och två påskägg. Mina päron är så fina! Har även hunnit vara inne på ww ett tag, det är så mysigt haha. Ska iväg hem till mammas släkt senare idag, och bara äta och fira påsken. Blir mysigt. Har även satt på mig min ända gula tröja, det är ju faktiskt bara påsk en gång om året!!! Gud vilket party det blev här hemma nu också, mamma dunkar musik alltså! hahahahha ok sest. Haiidooo.
/Frida

Kommentarer
Postat av: Marie

SV: Ja, jag antar det.. ;)

2012-04-07 @ 13:31:19
URL: http://mahriee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0