För många tårar ska rinna för att jag ska glömma dig.


Hallådär. Måndag idag, igen. Riktigt dryg dag faktiskt. Min huvudvärk valde även att spöka med mig, unfortunately. Men det beror nog på sömnen, har fått väldigt mycket för lite sömn i helgen. Fast förutom det så har jag haft en underbar helg, mina vänner är så fina ska ni veta. Jag satte mig ner framför teven och slog igång Nikelodeon tillsammans med musik, kemiboken och kakor när jag kom hem. Gjorde kemi läxan, pratade med Hanna i telefon och käkade lite kakor. Sen kom mamma hem med min 1D bok som jag har beställt. Har bara hunnit kika lite grann i den, men ser fram emot att lägga mig ner och läsa den. Sen när vill jag läsa? Gud, jag måste ha feber. Annars då? Händer inte så mycket för tillfället. Tog en promenad med mamma runt kvarteret och blev av min huvudvärk. Skönt! Nej, nu ska jag shuffla igång min spåttifyy och bara njuta av livet. Det går mot bättre tider vännusar!!!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0