Becoming one of them.


Hade en fin dag igår! Var på second-hand utforskning tillsammans med Meli, Hanna & Alice. Vi köpte på oss drickor och strosade runt i staden i solskenet, och letade efter bra affärer att handla second hand i. Vi hittade några väldigt bra, tack vare Ellen. Vi alla fick med oss några plagg var, faktiskt! Men vi hann inte klart, för vi skulle nämnligen iväg hem till Emma på kvällen så vi ska fortsätta våran utforskning någon annan solig dag! Som Alice nämnde hade vi även en väldigt fin kväll tillsammans igårkväll. Vi åt god mat och firade våran Emma som fyller 15 på valborg. Alice försvann vid 2100, & Hanna vid 2330 men vi andra satt kvar till klockan var närmare 0030. Sen traskade Lisa å jag hem hit och däckade nästan direkt i våra sängar. Vi vaknade upp till solskenet och käkade frukost tillsammans, men nu har hon precis rört sig hemmåt. Och jag ska traska iväg mot skolan och hämta min cykel som jag glömde där igår. Så ha en fin lördag, å ut i det fina vädret med er!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0