All Things Go

GRATTIS VÄNNEN MIN! 
Har haft en helt underbar valborg, hoppas även att ni har haft det! Började dagen med att mitt alarm ringde halv 9, men jag och frida kom inte ur sängarna för än typ kvart över 9-halv 10. Jag sprang och tvättade mitt hår, rusade runt som en galning efter nånting att ha på mig och sen 10 över 10 åkte vi hemmifrån, dock skulle vi träffa Meli, Hanna & Lisa halv 11. Vi kom 20 min sent men började direkt strossa runt på stan efter en bra plats vid ån för att se båtarna flytta runt. Efter kanske en halvtimme kom vi till en någelunda bra plats och stannade där ett tag tills vi förflyttade oss mot engelska parken med glass i hand. Träffade Axel en snabbis och sedan vart klockan halv 3 och jag o Hanna o Frida satt hemma hos Frida och gjorde ingenting. Klockan vart snart halv 6 och vi var åter igen inne i stan och denna gång hade vi Emma med oss, som även fyller 15 idag, byxmyndig och allt! Vi hade nämligen bokat bord på Basilico och där satt vi i ca 2 timmar och myste. Mamma kom 8 och hämtade upp mig och nu sitter jag typ död framför datorn och ska snart sätta på ett avsnitt av prison break. Ha en bra kväll allihopa! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0