VÄLDIGT KREATIV RUBRIK

Halloj. The bitch is back! Har inte bloggat mycket alls de senaste dagarna. Kan bero på att jag var hos tandläkaren igår och idag drog jag med mig pappa till Gränby. Shoppade endel och pappa fick betala WIHO. Men hittade dock inte några bra jeans idag.. Det som var min högsta prioritering. Ugh. Ja, ja. Ska kika runt lite på stan någon dag. Har jag tur så hittar jag några bra då, i alla fall. Just nu sitter jag bänkad framför Hawaii 5-0 som alltid, på onsdagkvällar. Kul, kul. Ska snart hoppa i säng också. Längtar efter att få se 7C's musikal imorgon, alltså! Kommer så väl ihåg sekunderna innan vi skulle upp på scen, förra året. Jag hade var med i första scenen. Har ett starkt minne av hur otroligt nervös jag var. Ska i alla fall ge 7orna mycket stöd imorgonbitti. De kommer säkert vara jätteduktiga!
Min blivande make. En riktig biff, alltså.
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0