JUNK OF THE HEART

Godmorgon. Blev uppesittandes till halv 2 igår. Hade ett väldigt djupt samtal med Alice och Frida.. Haha. Är i alla fall alldeles utmattad nu, men hatar att sova länge på Lördagar, så jag får helt enkelt pallra mig upp nu. Planer för resten av helgen? Idag ska jag bara vara hemma, men om det inte är för kallt tar jag nog med mig mamma ut på en cykeltur. Persiennerna är nerdragna så jag har ingen aning om vädret alls. Är nog för feg för att gå upp och kika.... Hur som helst, Känner för att baka sen också, och måste faktiskt plugga lite! Jag vet, hemskt, men vi har 4 prov som väntar nu de kommande två veckorna. Ugh.... Imorgon ska jag i alla fall gå ut och äta med Farmor. Det blir trevligt, det. Annars har jag inte så mycket för mig. Ska nog mest mysa lite med familjen och så! Hoppas ni får en riktigt härlig Lördag. Kram och ta hand om er
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0