TUESDAY20111018

Hejsan svejsan. Rätt skön dag idag. Började med att jag tog en tripp till tandläkaren. Hon verkade lite oerfaren, och lyckades 'skära' mig i tanden så att en bit ramlade ur!? Det blev lite blodbad i munnen, men jag klarade mig i alla fall. Hah. Sedan kom jag tillbaka till skolan runt lunch och dagen flöt på som vanligt. Svenska, idrott, musik. Två polisbilar stannade också till vid skolan pga en händelse. Är inte riktigt klart exakt vad det handlade om, men det var lite småläskigt. Nu sitter jag i alla fall hemma och kikar ut på det tråkiga höstvädret medan jag fixar naglarna. Mys. Älskar att bara sitta och titta ut på regnet, så här. Ska nog ta och öva lite gura sen också, och efter det blir det plugga Kemi. Nu vet ni i princip hur min kväll ser ut. Kul, kul. Vi hörs senare i alla fall, folket. Kram
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0