TGIF - HÖSTLOV.

Tjo. Kom hem för en stund sedan. Provade lite ostar med Emelie, haha. Det är vår tradition på Fredagar, alltså. Fick träffa hennes otroligt gulliga syster med! Trevligt, trevligt. Bianca har fått igång mig att blogga lite i vår andra blogg igen, så jag måste väl försöka dubbla lite. Men det blir nog bra, tror jag! Förutom att jag knappt kan sköta EN blogg. Uh. Aja. Skoldagen var OK, Halloweentema. Kändes inte som om jag fick särskilt mycket gjort direkt, men nu är jag ju i alla fall hemma och det är lov. Efterlängtat! Hur som helst så ska jag käka lite räkor nu och sedan åka mot mamma! Kram
Bild på några ur klassen + jag (jag gömmer mig dock bakom Emma)
när vi städar skåpen i skolan, tidigare idag.
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0