Tell me the reason why ?

Tjenare dagen har väll rullat på helt okej, började ju 20 över 10 idag så det var jätte skönt! Sen så hade man ju kemi prov och det gick väll inte jätte bra direkt... Men jaja kemi är inte direkt ett av mina bästa ämnen. Men sen så rullade det iallafall på rätt så bra och sen helt plöltsligt så satt man på halv 4 bussen hem och sen dess har jag ätit och nu sitter jag bara och snacker med hanno och frido! Ska försöka få in lite SO i min lilla hjärna också så det blir hardcore pluggning idag och imorn säger jag bara! Så det blir ingen konfa då imorn... Men men nu ska jag ta och snacka lite mer med mina små polare innan jag blir osicial nummer 1. ;) / Alice
Photos of Funny Sarcastic QuotesMonday again :( | Flickr - Photo Sharing!Bloglines Moj Tekuće (11841) (1014) slika na VisualizeUs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0