SLIDE OVER HERE LET YOUR HANDS FEEL THE WAY

Tjenixen! Som ni kanske redan har fattat vid det här laget, så ska jag och Allus sova hos Frido inatt WOO. Det ska bli roligt att träffa dem nu på lovet. Särskilt eftersom Fritzchoff drar till London på Tis. Avis much! Men i alla fall så har jag bestämt mig för att cykla hem till henne, hurtig som jag är... Eh. Host. Nej men vi får se om jag överlever färden och framför allt HITTAR DIT. Det är ju ganska långt och vädret ser kritiskt ut. Nej jag vet inte hur det här ska gå men i värsta fall får jag väl gå ner och köpa bussbiljett. Inte så farligt. Men vi hörs imorgon om jag inte hinner slänga in något inlägg innan jag sticker! Kanske blir någon liten bloggning från Fridas place också. I don't know. Men vi får se. Kraaaaaam och sköt om er
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0