när livet sviker och benen viker ses vi igen

Hola, sitter just nu och snackar massa strunt med honno och frido. Kom hem för typ en timma sen och kände redan då att jag knappt orkar hålla ögonlocken öppna och klockan e bara 10...Men har ju iallafall varit och firat ingrid ( plast mormor) som fyllde 60 igår. Riktigt mysigt var det, träffade en del släkt och kusinerna var också där så sprang runt med nike, som är 2, typ hela tiden. Åhh hon är så mysig den lilla bruttan och hennes lille brorsa är det inte helt tokig heller mysiga ungar det där! Nej men nu ska jag ta och hoppa ur mina kläder och tvätta bort sminket och mysa ner mig under täcket och snacka lite mer med frido och hanni innan jag däckar ner totalt. / Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0