Mother earth officially hates me...

Ayyooo dudes! Kom då hem för typ 2 timmar sen. Dagen var väll okej, hade fysik prov som var ganska svårt men ändå helt okej sen har vi haft matte, köttat idrott, musiken va helt stört skön som vanligt! Haha älskar vårat lilla band alltså. Kom lite poliser till skolan också, hoppar upp lite mäbnniskor i fönstret jadu en vanlig dag helt enkelt. Sen så skulle jag och emlelie ta tåget hem men buss jäveln var så himla seg att vi såg vårat lilla tåg rulla ut från stationen + att det var/är värsta sunk vädret så jag tog bussen istället och var då hemma halv 5 fast än att jag slutade kvart över 3, känns bra! Men sen så gick jag iallafall från bussen hem villket tar mig i vanliga fall 2 min men det tillät inte vädret så det tog min typ 10 min för att det blåste och regnade som fan så när jag ställde mig i hallen vart jag tvungen att pusta ut och ta av mig alla blöta kläder, skor och väskan e dyngsur...Men nu sitter jag iallafall och myser med torra kläder och tänkte göra iordning men en kopp te ! =D
HARE BRA ! / Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0