JAG SAKNAR DIG

Hejsan! Dålig uppdatering från min sida. Kom igång med målning och så idag, i alla fall. Ni såg ju den fina bilden på mitt tomma rum tidigare. Nu har det börjat blivit vitt! Men jo, resten av dagen då? Jag träffade Saga, Bianca och Frida.K. Hade inte träffat dem på hur länge som helst! Hur som helst så bestämde vi oss för att gå på bio, lite impulsivt sådär. Blev "Jag saknar dig". Den var väldigt bra faktiskt, det tycker jag. Riktigt roligt var det ju också att träffa tjejerna igen. Hade nästan glömt hur otroligt kojs vi har ihop. Så längessen var det sen sist. Men nu ska jag i alla fall ta och bjuda på lite bilder från kvällen och sedan blir det prata lite med Frajdaj! Kram
Bara några av tusentals bilder från ikväll. Hade riktigt mys i alla fall. ♥
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0