jag hatar när man gäspar & så kommer nån och trycker in sin fot i munnen på en

Heeejdär, mitt videoinlägg där nere var så fint, där satt den liksom. Har haft en underbar dag med mina kemi böcker, älskar dom underbart mycke. Ska bli rätt sorgligt efter det här provet nu får då måste jag lägga undan boken ett tag. Men som tur är så har jag iaf min so: bok då. tur det iaf. Har suttit och snackat skit med hanno ett tag, men ska plugga lite kemi nu och sen hoppa in i duschen. Det visade sig att vi har sovmorgon till halv 11 imorgon men då kom jag ju på rätt så snart att jag har ju faktiskt kör. Så ingen sovmorgon för mig inte, här ska det upp och sjungas. då taggar vi till de också..! Nej, nu ska jag moova mitt ass och gå och slå in lite kemi i huve på mig. Vi hörs väl om jag överlever ibland alla formler. ciaoo.
/Frida

åååååh va fin min vägg är också, längtar tillbaka till den där dagen som fan alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0