I'm a bad man but im a sucker for love like i'm an addict.

Tjenare polers! Sitter just nu och typ gör inte mycket alls, sitter och snackar med frida både på twitter och msn...
Haha villket liv vi har! Döör, nej det gör jag inte men sitter och skrattar för mig själv, det gör jag för att jag har så jävla dålig humor just nu för att jag är trött som en gris. Ska nog ta och slänga in en film i datan tror jag oh bara vila totallt. Ska ju till stockholm imorn också! Så jävla taggad så det är inte sant! Så himla härligt att bara gå runt i stockholm med 3 härliga tjejer en hel dag, kommer dock sakna frido som drar till london imöra (VILL OCKSÅ ÅKA!!) Och hanna som typ ska jobba på hunddagis i veckan men men vi får väll se hur vi gör med det. Jadu och nu känner jag att jag bara babblar på men det är väll kojs, eller? Nej inte riktigt så vi hörs senare. Kommer slänga in lite musik här också för er som bryr sig. Fick värsta lusten att kolla på en aharry potter film så en sån blir! / alice
Raise it Up!ОбновленияGoogle Image Result for http://2.bp.blogspot.com/-jKNIM5Nvx0Y/Tnlqg5xDxrI/AAAAAAAAAPk/Wdo51YS8v9Y/s1600/harry-potter-great-hall-halloween.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0