IGÅR VAR JAG HÖGST UPP IMORGON ÄR JAG NEDANFÖR

Godmorgon. Vill börja med att tacka Emelie för att jag fick komma igår. Det var väldigt trevligt! Kom hem runt 11-tiden och skulle försöka somna i soffan. Farmor håller nämligen på att måla om hela mitt rum! Det gick i alla fall inget vidare, det där med sovandet. Faktum är att jag inte kunde sova alls förrän runt 3 i natt. Satt uppe och pratade med pappa halva natten i stället. Fanns endel saker att reda ut... Nu är jag i alla fall vaken och har så nedrans ont i ryggen. Soffan är väl inte den skönaste att ligga och mysa in sig i. Ska ta och slänga i mig lite frulle och hoppas på att verken går över snart. Sedan får ni nog endel bilder från gårdagen. Kram och ta hand om er
Bild från tåget på väg till Meli igår.
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0