I´m out, peace.

Imorgon sticker jag till London och kommer inte blogga förens på lördag. Jag hoppas att Hanna och Alice klarar sig utan sin blogg coach några dagar och bloggar endå. Dom verkar lite svårflörtade men jag ska nog se till att det uppdateras här på bloggen. Annars får ni väl skälla på dom, släng in lite elaka kommentarer bara. Nejdå men seriöst. Bloggen ska hållas uppdaterad endå, jag lovar. Föresten så var min släkt somsagt över på middag och så firade vi min morbror som blev 28 år. Grattis grattis! Det var mysigt att träffa alla innan vi drar iväg nu. Just nu håller jag iaf på att packa och sådär, börjar få lite smått panik. Har inte ens med mig nånting...panik. Vi hörs på lördag om jag överlever flygturerna. ciaoo.
/Frida

Bild från kvällen, drogofrida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0