Hemma från skolan.

Hejdär hörni. Kom nyss hem från skolan, jobbig dag. Högg mig själv i fingret på slöjden, förstod verkligen nada på franskan, fick tillbaka NO provet, mm. Efter skolan tog jag iaf med mig Allan och gick till ica, köpte mig en fet godis påse och cyklade sen hem igen. Hade verkligen ingen energi och ingen lust till nånting men tänk så mycket lite godis kan göra alltså. Om någon timme skulle Melker komma hit (ni som lsät min blogg tidigare vet säkerrt at de är min kusin). Sen senare ikväll har jag streetdans tsm med Allan, Bergan och Meli. Kännner mig inte sådär jätte taggad men efter den här godis påsen kan de behövas skakas bort lite, hehhohohihihaiha. Iaf, har inget mer intressant på hjärnan så vi hörs.
/Frida

nytagenbild, sliten alltså....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0