Gömörgön

Hay. Vaknade kvart över tio och drog mig direkt till datorn. Varken Alice eller Hanna är inne på msn, till min stora förvåning men det sitter väl antagligen och pluggar. Kan också tänka mig attt Hanno ligger & sover med tanke på att hon sov på soffan inatt igen. Idag ska jag iaf fortsätta mitt kemiplugg, provet är ju endå imorgon. & jag fattar fortfarande ingenting. Känner att jag kommer lyckas alltså. Annars ska jag väl bara hänga lite, ta mig en dusch och bara umgås med min familj antar jag. Om Hanno och alice loggar in på msn nån gång så lär jjag väl prata med dom ett tag. Vi har inte haft en konversation på år & dar känns de som. Snacka om datanördar, vi pratade fanimej i torsdags alla tre. Men aja, de känns som år och dar sen eftersom vi brukar prata nästan varje dag. Jahaja, ska väl ta och röra mig till frukostbordet nu. Vi hörs. ciaoo.
/Frida

Riktigt gammalbild på Emma och mig från julafton 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0