Feeber

Hejdär. Vaknade nyss och mår lika pissigt som igår, har feber, ont i halsen och hostar as hell. Men it wont let me daaaaawn. Alice kommer somsagt hit vid 3 tiden. Då min moster också kommer hit och ska hålla en mary kay klass. Alltså där man får prova deras smink produkter, mascara, foundation, hudkrämer mm. & om man tycker att någon av produkterna passar kan man beställa hem dom. Det är väl typ vad jag ska göra idag, skulle ha sovit hos Alice ikväll men får väl se hur det blir med det eftersom jag är sjuk. Men ska ta och slänga i mig två alvedon och göra lite frukost så blir det säkert bättre. Hoppas att ni får en grym dag. vi hörs, ciaoo.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0