come cuddle with me

Nu känner jag lite att dom andra 2 små bloggerskorna inte uppdaterar så mycket här va. ;)
haha frida lugger säkert och hostar sönder nån stans, stackarn och hanna jadu hanna deig vet jag inte riktigt vart du håller hus? Men jag sitter iallafall hä och skriver lite på min novell till svenskan nu. Tycker faktiskt att det är ganska kul, hehe. Farmor och farfar har också vart här, fast jag låg typ och sov, somnade bland alla pärmar, böcker och läxor. Så ja men nu hörrni så jag har jag faktiskt pluggat i 3 timmar, skitskoj!
Nej men nu ska jag och mina stora små sockar ta och mysa ihop oss lite mer med en filt och fortsätta skriva med musik i öronen. =)
/Alice
Johanne Andersson -Aniksa -ERIKA FORSGREN -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0