111031

Hejdär, vi väcktes vid 7 av att alices mobilalarm slog igång men alla lyckades iaf somna om sen. Vid 8 började våra byggarbetskillar spika och hamra så då vakande vi igen. Sen somnade och vaknade, somnade vaknade osv tills kl halv 10 då Hanna tyckte att det var dags att gå upp. Hon hade legat och väntat på att vi skulle vakna sen runt halv 9 tiden så. Sen låg vi iaf och snackade en stund och sådär, men tog oss iaf upp sen och käkade frukost. Strax därpå åkte hanna och alice blev nyss hämtad. Blev inte så jätte sent igår, runt 2 tiden, men sov inte många timmar natten innan heller så är riktigt trött nu. Min morbro fyller år idag så vi ska fira honom ikväll men innan de måste jag hoppa in i duschen och sen börja packa min resväska. Jag drar ju fanimej imorgon!! Ha en bra dag så hörs vi mer lite senare, förhoppningsvis hör hanno och allus också av sig under dagen. Ciaoo.
/Frida

Riktiga skunk-sunk bilder på mig från igår, allus är däremot söt. & Hanna är inte med på någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0