your love is wicked

Tjenare nolifers! Nej då, jag är så nolifer just nu, morfar, ingrid och susanna har åkt och jag har bara suttit och laddat ner musik sen dom drog och typ kolat bloggar och lite smått onödigt.. Men men vad gör man inte för att hålla sig syselsatt ? Ockej nej men seriöst har INGET liv....
Väntar på att klockan slå 8 för då börjar mtv EMAs som jag tänkte att jag skulle kolla på, töntig som jag är!
Nu så vet jag icke vad jag ska hitta på blir väll lyssna på musik och kolla på massa one direction bilder ( hihiohoehehehe) Ha en fortsatt mysig kväll! :) / Alice


Fattar inte riktigt varför jag laddar upp denna härliga bild på mig just nu. Men man får väl ta och bjuda på sig ibland. Skönheten. (odjuret)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0