Wiggle Wiggle Wiggle yeah

Godmorgn på er. Lördag idag, skönt. Känner däremot att jag har en jobbig vecka inför mig. Så måste sätta igång och plugga lite idag. Städa mitt rum måste jag också göra, eftersom att alices familj tydligen skulle käka här ikväll. Förvånande men skoj! Mitt rum ser ut som ett helvete just nu, och jag är inte så mycket bättre själv. Så ska ta och röja upp det här nu. Sitter och pratar med Hanna på msn nu iaf, snackar typ om låtar och konserter. Jason Derulo och Gavin Degraw kommer ju till sverige snart. Är rätt sugen på att gå , förutom att jason inte alls sägs vara lika bra live. Får väl se hur de bllir med den saken, är iaf grymt sugen på nån konsert av någe slag just nu. One direction skulle inte sitta helt fel, men får väl ta och vänta till sommaren. Babbel babbel babbel, nu ska jag käka frukost. Vi hörs. Ciaoo.
/Frida

lite olika gansta bilder på mig från veckan, yeah budddyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0