When the leaves fall

Nu är man hemma igen, kom hem från frido runt 2 kanske...
Tog tåget med emelie sen gick man hem från tåget och tog ett lååååååååångt bad, med släckta lampor, ljus, godis och musik. Mysigt värre! Sen så bara har jag tagit det lungt snackat lite med elias eftersom det bara är vi 2 hemma. Bestämde även att jag skulle baka men vi hade dock inte ingridientserna hemma så ska ringa lilla mamma när hon slutar och be henne köpa det. :D Sen blire stor bak asså! Haha, sen så har jag väll bara gjort mig en kopp tea och nu ska jag ta och öppna biologi boken. Eftersom vi har prov på onsdag, pallar inte. Men orkar inte faila ännu mer i biologin än jag redan gjort så jaa. (Y) Ha en fortsatt mysig helg fols! / Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0