Emma hjärtat

Har hunnit packat upp lite shopping och sådär nu. Emma kom också över vid 7 tiden, gick nyss hem henne halvägshem. Var mysigt att träffa henne, har saknat'na. Pratade lite kort på Hanna påmsn också, har inte hunnit prata nånting med Alice än, däremot med hennes brorsa, haha. Han råkade tydligen ringa. Iaf så borde Hanna och Alice logga in på datorn nu, de borde båda två blogga och vi måste ta trippelkonvo. Så om ni ser det här på era mobiler eller nånting, run to daa computaaaah. eeeeeeeeeh. Måste också säga attt det känns sjukt bra att ha skrivit ett inlägg och statiskiten har redan höjts! Alice & hanna har bloggat lite sådär under veckan....;) Iaf, nu är jag så fruktansvärt trött att ögonen sviker mig var tredje sekund. Gick upp 6 svensk tid imorse, sjukt tugnt. Men det gick, imorgon väntar en lång sovmorgon. Sen lite familjevänner mys grejs. Nära vänner tillfamiljen fyller år, tänkte vara lite snell mot lilljonna att hänga med även fast jag egentligen vill ligga hemma och sooova. Vi hörs iaf imorgon, & aluus ochhanna hör nog också av sig. Ciaoo.
/Frida

bild på mig från ikväll som Emma tog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0