UNKNOWN

Dålig på att blogga, CHECK. Orkar inte blogga, CHECK. Gör det ändå för att försöka vara lite duttig och snäll, CHECK. Ni borde känna er hedrade, att jag ändå sitter här och stirrar på skärmen, funderar på vad jag ska skriva. Det går väl inget vidare eftersom jag inte riktigt har så mycket att berätta. Fick tillbaka tre prov igår, kul. Utv samtal också, men det gick faktiskt bra. Bättre än jag trodde det skulle gå! Annars gör jag inte så mycket. Väntar på att Alice ska komma hem, för en speciell anledning... Hoho. Frida vet vad. MEN INTE NI, MINSANN. Synd för er, alltså. Men hur som helst har farmor varit här.. Vi käkade räkpaj, hon hjälpte mig förstå SO-uppgiften lite bättre och sedan har vi fixat i mitt rum. Ni får en liten smygtitt på det snart, fastän det är lååångt kvar innan det blir färdigt. Hoppas bara det hinner bli klart innan mi birthdaiiii om 13 dagar, EXAKT. Vill ju ta hem tjejerna då! Men nu ska jag återgå till att bara stirra på skärmen, en stund till. Kram
Bild från i våras. Jag och Saga!
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0