SUNDAY FUNDAY

Gästerna har precis lämnat mig alldeles utmattad själv här i huset. Pappa och John aka Jean-Bob har åkt till Innebandyn, nämligen. Så jag tar lite tid för mig själv - lirar lite gura. Borde fortsätta plugga, men orkar inte just nu. Drar igenom Biologin ikväll i stället.
I alla fall, jag fick lite fint idag - födelsedagspresenter i förskott. Det består av stövlar från Marc Jacobs (OMG), pengar och presentkort på H&M. Sedan har ju farmor bidragit med endel pengar för att göra om mitt rum också. Men men, det var trevligt att träffa alla som vanligt! Särskilt lilla Tilda som lärt sig prata förvånadsvärt bra. Det sista hon sa innan Helena skjutsade iväg henne mot bilen var; "Godnatt Hanna, sov gott." Åh. För sött, jag smälte.
Haha. Nu ser jag faktiskt lite mer fram emot morgondagen, också. Blir först grattad av pappa, lille brodern och farmor... Sedan träffar jag mamma efter skolan. Det blir nog bra det, skulle jag tro! Men det är bäst att avrunda här innan jag kommer på något mer riktigt intressant att share:a med er. Dessutom skriver Frida som en tok till mig just nu - Så kram och puss på er!


Buspojken Hugo.

Lilla Tilda.

Älskade farmor! ♥
Alla bilder är tagna i somras. Lyckades tyvärr inte få några bra idag eftersom alla for runt som huliganer!
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0