Söndag 20 November 2011

Hejsan, bloggning från min sida idag har väl inte varit på topp...
Men min dag har bestått av att jag vaknade vid 11 och sen låg jag i sängen och bara lyssnade på musik till typ 12 halv 1 sen drog jag mig upp och då had pappa och edvin till och med hunnit komma hem från stugan. Sen vart det english frukost, mysigt, mysigt. Sen så då under frukosten fick jag lagom panik när mamma sa att vi skulle åka om en halv timme så det vart snabb dusch och fick skippa att fixa håret... Inte det roligaste men äsh det fick bli som det blev, sen for det hem till Gertie, mammas mormor som fyllde 90 i onsdags, torsdags? Jaja iallafall så var hon skit pigg och vart helt till sig när vi kom, så himla gullig. Rolig var hon också för den delen, var riktigt mysigt att träffa henne, hade inte träffat henne på flera år men, men. Sen så efter nån timme sådär så drog vi oss iallafall hemmåt stannade vid årsta centrum och handlade gjorde vi också (för er som vill veta det) köpte lite grejs så jag kan baka. :D Och ja nu sitter jag här och ska ta tag i biologin -.- Orkar så inte med biologi prov och åhhh vill bara ha sommarlov, sena kvällar, öregrund med tjejerna, fika vid fyrisån, bara mys och ingen stress för skolan. Men man får väll ta och bita ihop det är ju jullov snart. (Y) Och sen TENERIFFA!!!!!!! Åhhh längtar som fan men jaja, lite lagom lame inlägg men haha skitsamma. ;) hare gött! / Alice

Jadu skulle inte sitta helt fel med sommar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0