NEVER GROW UP

Hej där! Har stressat runt som en galning idag. Städat, fixat, inrett, pluggat, STÄDAT IGEN. Herregud, ja det är massor som ska göras. Och vad an detta? Jo på Måndag är det faktiskt min födelsedag! Är inte så upprymd som jag trodde jag skulle vara... Som jag BORDE vara. Det känns plötsligt ganska dystert att bli ett år äldre. Mer ansvar, mer skola, mer plugg. Usch nej jag vill inte växa upp. Jag trivs med mitt omogna och jobbiga jag! Men det finns ändå inte mycket att göra. Jag måste ju fylla år till slut, så nu får vi det överstökat! Hur som helst ska släkten från pappas sida komma och hälsa på imorgon. Det inkluderar Helena, Erik, Hugo och lilla Tilda... + farmor, så klart! Hon kommer även att uppvakta mig på Måndagmorgon - för er vetskap. Men det blir väl trevligt! Sen håller jag ju som ni vet på och gör om i rummet. Nästan klar nu, faktiskt. Bara lite inredning kvar till garderoben... Och lite piff här och var. Men snart får ni nog se resultatet, allt. Är ni taggade? Klart ni är! Hohohoh.
Nej, men nu ska jag faktiskt ta tag i saker och ting, och fortsätta plugga inför Biologiprov på Ons. Boken i högsta hugg! Wish me luck. Kram och ha en fin kväll

Hoppas hinna mysa lite till Så mycket bättre med herrarna i huset ikväll, i alla fall. ♥
/Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0