Melker

Hejdär, torsdag idag. Stojjig dag, typ. Inte speciellt kul, men var på rätt bra humör ändå. Efter skolan fick jag med mig Lisa hem, blev plugga och prata. Fick en del gjort inom so:n, skit bra! blev en del garv också, tradly tradly. Melker är iaf här just nu, han springer runt och busar med mamma. Men jag var tvungen att fixa hemkunskapen och ta en pause, haha. Så hamnade här, har fixat klart hkn iaf. Känns skönt de med. Skulle egentligen behöva räkna lite matte också, men de orkar jag inte. Engelska uppsats imorgn, kommer gå semst, men man skulle tydligen inte öva någe såå.
Ska rulla vidare nu och busa lite med melkus. vi hörs. haido
/Frida

old pic of me and melkus, yeah buddy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0