Lussekatter

Konfirmationen var fullkomligt OK. Försov så fick flyga upp och klä på mig, men kom i tid tillslut iaf. Var inte så mycket vi gjort egentligen, fika, prata, teater, gudtjänst osv. Blev iaf hämtad av pappa eftersom de regnade så fasligt. När jagkom hem var farmor & farfar här och mamma hade bakat lussebullar, och gjort glögg osv. Vi skulle ha åkt ner på fyrverkirierna vid slottet men det blev instälda pågrund av vädret. Gör mig egentligen inte så mycket eftersom jag har massa plugg att ta tag i. Har iaf gått igenom franskan nu. Ska skriva klart idrotten också så jag slipper det senare i veckan. HAHA, mitt och alice inlägg igår, vi fick sån sjuk nostalgi här hemma. Blev helt till oss & satt och kollade på barnprogram. Ni som är födda på 90-talet känner säkert igen de flesta av dom. Gudars, riktig kärlek till de gamla hederliga barnprogrammen.♥
Men nu ska jag röra mig, har massor att göra, så vi hörs. ciaooo.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0