lost in the world

Godnatter!
Sitter nu och ögonlocken stänger sig snart ihop helt. Är sjukt trött. Hoppas bara att min hals vill att jag ska sova i natt och att jag inte ska hosta upp de inälvor jag har kvar efter idag...Men Åkte iallafall hem till F & F runt 3-4 och sen så åt man mddag där och sen så åkte vi hem runt 8 igen. Snackat lite med frido och hanna. Saknar dom dock lie, emma, lisa och emelie också. Får hoppas på att mår bättre imorn och om inte så ska jag iallafall till skolan på onsdag det har jag bestämt! Orkar inte sitta hemma och ruttna ihop. Nej men nu drar jag mig till sängs hörrni, sov så gött! / Alice

Jag och elias somnade hemma hos F&F. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0