let's have toast for the assholes

dåligt med bloggning från min sida, jag vet !
Men jag skyller allt på skolan och det är skolan har/ haft så jävla mycket dennaa vecka men nu är iallafall halva veckan avklarad med knappt någe ork kvar fattar inte riktigt hur jag ska orka med torsdag och fredag på det här. :o
Men ska ta mig igenom skiten och det blir väll bättre sen antar jag! (Y) Nej men ska snart dra ig iväg igen, ugh, jag ork inte! Men det ska bli rätt så skoj iallafall eftersom jag ska dansa, få bort tankarna på alla prov och läxor för ett tag. Vad har jag mer gjort idag då, jo jag har varit i skolan, dampat på att bussen sket i att jag stod där och väntade och körde rakt förbi mig, ringt mamma och nästan böllat för att jag knappt sovit pga att jag missat bussen och pga av alla piss prov och skit sen så åkte vi hem till F&F en snabbis och sen nu så har jag ätit och byt om så ska jag snart kila mot bussen.
Ja hörrni mycket mer har jag väll inte att säga men kan slänga in ett tidsinställt inlägg som kommer upp nån gång under dansen, just to keep you entertained. ;) / Alice

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Håller med dig, titta bara på hur julkalendern på TV är idag, sorgligt! Stackars barn som måste växa upp med dåliga julkalendrar!!

2011-11-30 @ 17:58:09
URL: http://twistedlogiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0