konfaläger + kloster

Goder morgon! Sitter nu hos frido och är skit trött och förkyld. Men det är väll kul? Nejmen skyndade mig upp imorse och fuck lagom panik att jag skulle glömma hälgten av all min skit hemma inför konfan. en fick med mig allt men glömde engelskan hemma... Men men jag kom hit och nu sitter jag här och kollar pånär frido byter om ( sexy mama ;)) Och ja när hon dampar påsinplattång. :D iallafall så börjar vi 8.50 om ni ville veta det och sen så är det ju vanliga lektioner och sen på SOn så ska i till ett koster, jarå. Kyrk helg på hög nivå! Men ahh sen ska i väll typ köpa lite godis och så innan i ska iväg. Så bloggningen hamnar on the low front i helgen. Men ni får väll stå ut. / Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0