Kladdkaka

Blev ingen bloggning i morse från någon av oss, fullt upp i livet vettni. nej men, vi vaknade typ runt 11 och låg och snacka och lyssna  på musik mm. Sen runt 12 tiden käkade vi frukost och sen drog dom hem runt 1. Sen dess har jag typ bara varit, bakat n kladdkaka, pratat med lite folk tumblrat osv. Vid hal 7 tiden får vi gäster och sådär, bara ta de lugnt. Är rätt trött faktiskt. & måste vila upp mig liite inför imorgon, blir melker barnvakt + plugg söndag. Orkar inte plugga, men vad gör man inte när man har prov? Blir stressad bara jag tänker på det, nej nu måste jag kolla igenom boken. Vi hörs. haidoo.
/Frida
fiodjsfmvnkeriotwfn så duktiga igår!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0