just dance like nobody is watching

Tjena! Sitter här och ska igentligen byta om eftersom det är dans idag! :D
Haha är så jevla taggad, har inte dansat på typ 3 veckor :o
Så det ska bli kojsigt värre. Har precis ätit också och frido sprand precis iväg och åt och hanna hade och fixat nån mat nyss. :) Känner att jag msåte få igång träning ordentligt igen också var ut och sprang förra veckan med pappa och har inte haft nån tid denna vecka men ska dra mig ut i spåret imorn hade jag tänkt mig. Nej men nu ska jag dra mig och byta om och snart slänga sig ut i kylan igen, burr. Hatar att det är så kallt och mörkt. Men ha en fortsatt bra kväll! :) / Alice
Våra söta små pöjkar! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0