IUEHRGOIWRKG RUBRIK.

Go'morn. Hinner inte dela med mig av så mycket för nu är det bara att kasta i sig frulle och borsta till min risbuske till hår, sedan kommer lilla mormor hit. Hon ska hjälpa mig att sy om och pimpa lite gamla kläder. Blir jag klar idag får ni se resultat sen. Är lite avis på Allus som var i Stockholm igår också, medan jag jobbade och slet... Så har planerat en liten kort shoppingrunda imorgonbitti. Smink står på inköpslistan #1 prioritet. Har inte riktigt spanat in någon riktigt bra produkt värd att köpa än, men förhoppningsvis hittar jag något. Skulle det råka vara någon som läser det här och har ett förslag, lämna då en liten söt kommentar här nedan! Ha en bra dag. Kram
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0