Hemma från london.

Heyydär. Saknat mig? njae. Har faktiskt tänkt på att blogga några gånger men det blev aldrig så, hade inte riktigt tiden. Har iaf haft det skit bra, har shoppat massor, ätit massor, myst och bara hängt och haft det gött. Har hänt många skojsiga insidenter alltså, therese ochjag råkade gå in på nåns gubbes hotelrum och där låg han naken, nån skum kille började total flörta med therese, nån fyllegubbe började hänga över oss mm. Men det har hänt massa kojs grejer också, har fått mig rejält med garv alltså. Min faster & kusin är allt för roliga när dom pratar med varandra...hahahaha. Iaf, har shoppat upp masser med grejer, tröjor, jeans, skor, underkläder mm. Skitgrymt, känns bra att ha en del att välja på nu. Checkade nyss mitt konto och insåg att jag faktikst har 300spänn kvar, är förvånad alltså! Men iaf, ska inte babbla pånu. Kommer bilder från londonsenare, slänger in en bild på en del av min shopping så länge. ciaoo.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0