GOTTA GET DOWN ON FRIDAY

Hej på er! Dålig uppdatering nu igen, I KNOW. Men ta det lugnt jag lever. Har jobbat mycket på hunddagiset (Eller aa, jobba och jobba jag älskar att vara där) så det har väl tagit upp mycket av min tid. Sen var ju mormor här som sagt och vi började på en ny långkjol! Visar nog lite av den nästa gång hon kommer... Och för er som känner mig.. Ni är väl säkert väldigt undrande. Jag har ju alltid hatat syslöjd och att sy över huvud taget. Har ju till och med lyckats ha sönder ett par symaskiner, men jag jobbar på det! Lugnt, alltså. Hur som helst så drar jag till hunddagiset en kortis idag också. Det blir ju sista gången på länge jag får se vovvarna. Sadface. Lovet är ju nästan slut, REDAN. Varför ska det gå så fort....
Ganska random bildval på mina boys. Ursexiga! ♥
/Hanna.

Kommentarer
Postat av: Frida

Allllllluusssss du måste skriva ditt namn med stor boksdtav hohhihihhehehooh. Jag får panikuuus annars!!!! hihihiuii skämta......... Men seriöst. Hejdå :)

2011-11-04 @ 10:53:13
URL: http://ffridaranden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0