Godnatt typ

Ingenting händer i mitt liv så tänkre faktiskt släcka ner nu och sova. Melker hade feber så de blev ingen barnvakt åt honom. Däremot fastnade jag i biologi böckerna alldels för länge. Fick huvudvärk på köpet. Har hunnit skriva några meningar på idrottsuppgiften också. Har hunnit umgåts lite med min familj och har också hunnit kolla igenom alla 1D sidor. Har hunnit göra av med alla min pengar på min mobil också, en glad pappa fick jag på köpet där. Fick den påfylld i måndags och så råkade de ta slut idag. Men som tur var så fyllde han på igen. Nu ska jag förtusan hålla hårt i dom här pengarna och inte smsa om en massa strunt. Har hunnit boka in tisdag med Emma, plugg + fika blir det då. Nödvändigt. Har också hunnit ta med en dusch och haft lite egen tid med mig själv. behöligt de med. Har hunnit tumblra & twittra lite emellanåt. Levt lite i den engelska världen, trevligt de ibland. Börjar gilla tumblr mer & mer för varje dag som går nu. Känns som att detta kommer sluta illa. Och jag känner också att de här inlägg kommer blir 3 mil långt. Ska ta och avrunda nu, gå & lägga mig och sen vakna upp imorgon, på hannas födelsedag. Önskar henne all grattis. Vi hörs imorgon. ciaoo boys and gurlscurls.
/Frida

bild från lite tidigare ikväll, kul att de ser ut som att jag har tunt hår som en 70 åring också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0