Godmorgon!

Blev rätt sent igår, för sent för att jag skulle komma upp i tid. Men jag kom upp iaf, har hunnit käka frukost osv. Sitter här och överväger om jag ska ta tag i so:n nu eller i eftermiddag. Tror de får blir senare, för min hjärna är halvt urkopplad känner jag. Idag är det Torsdag, hemskunskap och kulturtid. De är väl dagens höjdpunkter, annars är de väl mest basämnen. Börjar kvart i 10, hål första timmen. Sjukt skönt. Annars hade jag nog varit helt fullkomligt död just nu. Så de tackar vi för! Tar typ 800 år att skriva de här, för jag skriver långsamt som en snigel just nu. Bara så att ni vet. Har en känsla av att Hanna kommer mobilblogga från bussen också, så får ni ännu mer att läsa! trevligt va? Ja, de tycker jag. Nu ska jag rulla iväg, vi hörs. Haidoo.
/Frida

två gamla bilder från i somras, gosh. saknar ledigheten & att inte ha någon rutin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0