FÖRSTA ADVENT

Goder morgon! Ska starx hoppa iväg för att trycka i mg lite frukost sen så ska jag iväg på konfan. Orkar inte men, men. Ja och igår var jag ju hemma hos frida och åt middag där och så, trevligt värre! Jag och frida, ja ni ser ju här under vad vi håller på med kl. 12 på en  lördag kväll. Ja herregud ni skulle sett hur vi satt där i fridas soffa och var helt till oss. Normala som vi är! Nej men idag då? Jo idag så ska jag som sagt på konfa nu och det slutade 2 tror jag? Iallfall sen blir det hem och plugga gärnet för har hur mycket som helst denna vecka, ska försöka klämma in en liten baking session där nån stans också. Nej men nu ska jag ta och käka frulle. Adios, bitchachos! / Alice
Img_6651_120186474_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0