Biologi plugg

Guud vilket tjat de är som de där jevla biologi provet alltså, men jag lovar er att de är över nu. Iallafall om vi klarar Godkänt annars lär ni får höra ännu mer tjat. Men iaf, drog ner till stan efter skolan och satte mig på Storken med Emma. Satt faktikst och pllugga till 7 tiden, flera timmar ängades till de liksom. Rätt stolt här. inteeee. Men förhoppningvis klarar jag iaf Godkänt imorgon. Ska läsa igenom alla sidor en sista gång innan jag somnar. Men till dess ska jag bara vara nolifer. Sitta här och filura hela kvällen, sound great i think. Tycker ni borde crossa era fingers för mig imorogn. När jag sitter där i no-salen och stirrar på mitt prov. Tack, tack , tack för din support. haido.
/Frida

sjukt k00l bild på mig från i somras, döör va k00l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0