ÄLSKADE VÄNNER, ÄLSKADE VÄRLD

Innan jag drar mig mot tv:n - för att se HOMELAND (omg) - så tänkte jag bara säga hur mycket jag uppskattar alla fina gratulationer, mina vänner och min familj. Hur gulliga människor som helst! Och jag vill tacka dig som läser för att du just nu gör det. Min födelsedag har varit en toppendag tack vare er - mina underbara, knasiga och helgalna vänner och alla andra som lett mot mig i korridoren, som kommit fram och sagt grattis. Och alla de som kramat mig idag! Jag kanske låter helklyschig nu, I don't know. Men jag blir en liten mjukis då och då. Haha.... Ja. Men ni förtjänar verkligen ett mega-tack. Särskilt Emma, Frida, Alice, Emelie, Lisa, Ebba och alla andra i 8C. Ni är bara för söta, hela högen! Superfina tjejer och killar. Det var väl i princip allt jag ville förmedla, så nu säger jag farväl till er... Och min födelsedag. Ett år till nästa gång. Lite skönt ändå! 15 känns väl sådär.
Några bilder på mina sköna!


/Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0